چاپ نایلون تبلیغاتی

تفاوت‌ کیسه‌های تبلیغاتی نایلونی و پارچه‌ای

نایلون و کیسه پارچه ای

با استفاده از کیسه تبلیغاتی در فروشگاه خود، محصول خود را در دید مخاطبان قرار دهید و به پیشرفت شرکت، فروشگاه، کارخانه یا سازمان‌تان کمک کنید. بیشتر فروشنده‌های موفق این ایده را اجرا می‌کنند. در‌واقع با این کار شما یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک خواهید داشت. اما کیسه جنس‌های مختلفی دارد.

ما می‌توانیم برای تبلیغات‌مان از کیسه نایلونی یا پارچه‌ای استفاده کنیم. ولی احتمالا به‌عنوان یک فروشنده زمان انتخاب نوع جنس کیسه گیج و سردرگم خواهید شد. در این مقاله تفاوت کیسه نایلونی و پارچه‌ای را از ابعاد مختلف بررسی خواهیم کرد تا شما انتخاب بهتری برای تبلیغات خود داشته باشید.

تفاوت جنسیت و تحمل وزن کیسه تبلیغاتی نایلونی و پارچه‌ای

کیسه‌های نایلونی از مواد پلی‌اتیلن ساخته می‌شود. پلی‌اتیلن از مشتقات سوخت فسیلی است. در ‌مقابل، کیسه پارچه‌ای از پنبه و کتان تولید می‌شوند که همگی آن‌ها ماهیت گیاهی دارند. هر کیسه پارچه‌ای وزنی حدود 10 تا 15 کیلوگرم را حمل می‌کند. در‌صورتی که تحمل وزن کیسه نایلونی خیلی کمتر است.

تفاوت در تنوع کیسه تبلیغاتی نایلونی و پارچه‌ای

ساک تبلیغاتی پارچه‌ای را می‌توان مطابق با سلیقه مشتری در رنگ، طرح، اندازه و چاپ دلخواه برای سازمان‌ها، رویداد‌ها و فعالیت‌های اجتماعی تولید کرد. می‌توان آن را در نوع رودوشی، دستی و چمدانی نیز سفارش داد. برای ساک تبلیغاتی نایلونی نیز می‌توانید چاپ لوگوی کسب‌وکار روی یک نایلون شفاف را داشته باشید. این کیسه نیز در 3 نوع دسته موزی و دسته رکابی دسته‌بندی عرضه می‌شود.

 

44

استحکام کیسه تبلیغاتی نایلونی و پارچه‌ای

ساک‌های پارچه‌ای ضخامت بیشتری نسبت ‌به کیسه نایلونی دارند. همین امر باعث می‌شود بیشتر در اختیار مخاطب شما باشد و مجدد از آن استفاده کند. اگر مقداری بار اضافی درون کیسه نایلونی قرار دهید پلاستیک پاره می‌شود در‌صورتی‌که در ساک پارچه‌ای این اتفاق نمی‌افتد و امنیت بیشتری دارد.

از یک نظر دیگر نیز امنیت ساک پارچه‌ای نسبت به ساک نایلونی بیشتر است. به‌خاطر عدم شفافیت پارچه هنگام حمل انواع وسایل مانند نوشیدنی، لوازم اداری و کلیه لوازم شخصی چیزی دیده نمی‌شود. بنابراین، کیسه پارچه‌ای حین استفاده امنیت بیشتری را تداعی می‌کند. به‌علاوه تمام این موارد، کیسه پارچه‌ای شخصیت شما را نشان می‌دهد.

کیسه‌های نایلونی تجزیه‌ناپذیر هستند و به محیط‌زیست آسیب می‌زنند. اگر مشتری شما جزء دوست‌داران طبیعت باشد به‌شدت از این ایده خوشش می‌آید و از آن حمایت می‌کند. قطعا این رفتار شما در ذهن ماندگار خواهد شد و برای دوستان خود که همین طرز فکر را دارند و به محیط‌زیست علاقه‌مندند از ایده شما صحبت خواهد کرد. این یعنی تبلیغ گسترده برای مخاطبین خاص.

بازاریابی کیسه تبلیغاتی نایلونی و پارچه‌ای

تبلیغات روی کیسه پارچه‌ای نسبت به کیسه نایلونی دوام بیشتری دارد. بنابراین، مدت‌زمان بیشتری ماندگاری خواهد داشت و هنگام استفاده مجدد مشتری از کیسه، چاپ لوگو طرح خود را حفظ می‌کند. استفاده مجدد یعنی چه؟

بیایید با هم یک نمونه را مرور کنیم. فکر کنید یک کتاب‌فروش هستید و یک شعر یا جمله تبلیغاتی خاص و در‌ عین‌ حال، ساده دارید. شما برای فروشگاه خود یک کیسه پارچه‌ای با رنگ و لوگوی مناسب سفارش می‌دهید و جمله تبلیغاتی خود را روی آن چاپ می‌کنید.

Untitled 1

زمانی که یکی از مشتریان شما از کتاب‌فروشی خرید می‌کند و شما کیسه پارچه‌ای می‌دهید، احتمال خیلی زیاد کیسه را نگه می‌دارد. دفعه بعدی که قصد داشت وسیله‌ای با خود بیرون ببرد از کیسه پارچه‌ای استفاده می‌کند و وسایل را درون آن می‌گذارد. یا کتاب‌ها را درون همان ساک می‌گذارد و به کتابخانه می‌رود. یکی از اعضای کتاب‌خانه که دانشجو یا دانش‌آموز است کیسه را می‌بیند.

فکر کنید او نیاز به کتاب دارد ولی نمی‌داند دقیقا از چه جایی کتاب مورد‌نظرش را تهیه کند. با دیدن کیسه و آرم روی آن احتمالا این در ذهنش تداعی می‌شود که این‌جا احتمالا جای خوبی برای خرید است. اگر به‌علاوه لوگو، شماره تلفن و آدرس را چاپ کنید احتمال خیلی زیاد به شما زنگ می‌زند و قیمت‌ها و نام کتاب‌های موجود را می‌پرسد. حتی اگر در مکان‌های دیگر ساک مشاهده شود چه اتفاقی می‌افتد؟

مدت‌زمان بین جابه‌جایی کیسه تبلغاتی در خیابان و رسیدن به مقصد، چند‌نفر  ساک را می‌بینند؟ چند‌نفر لوگوی روی آن را مشاهده می‌کنند؟ تعداد افرادی که نام فروشگاه شما را می‌خوانند چقدر است؟ شما یک بیلبورد متحرک چند‌بار مصرف در اختیار مخاطب خود می‌گذارید و به پیشرفت کسب‌وکار خود کمک می‌کنید. روی این کیسه‌ها اشعار تبلیغاتی خود را بنویسید و در ذهن‌ها ماندگار کنید.

قیمت کیسه تبلیغاتی نایلونی و پارچه‌ای

کیسه پارچه‌ای نسبت‌به نایلون تبلیغاتی قیمت کمتری دارد. اگر نمی‌دانید از چه نوع کیسه‌ای برای کسب‌وکار خود استفاده کنید ادامه مطلب به شما کمک خواهد کرد. در‌صورتی‌که قیمت اجناس فروشگاه شما بالای یک‌میلیون تومان است مانند مغازه‌ها و فروشگاه‌های مانتو‌فروشی،گوشی موبایل و کامپیوتر، لپ‌تاپ، طلافروشی و ساعت‌فروشی، جنس پارچه‌ای را انتخاب کنید.

کیسه‌های نایلونی برای مکان‌هایی مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌های میوه و سبزیجات، مواد خوراکی، ترشی‌فروشی، اغذیه‌فروشی‌ها و هایپرمارکت‌ها مناسب است. زیرا موادی که داخل آن قرار می‌گیرند مرطوب یا خیس باشد نایلون آب را از خود رد نمی‌کند و از نشتی و کثیف‌کاری جلوگیری می‌کند.

Untitled 2

مزایای کیسه تبلیغاتی نایلونی

اینجا به‌صورت کلی مزایای کیسه تبلیغاتی نایلونی را می‌گوییم تا تمام مطالب را کنار هم ببینید و انتخاب کنید.

  • ارزان‌تر از پارچه‌ای
  • استفاده آسان
  • اشغال جای کم
  • بسیار سبک
  • قابل استفاده در صنایع مختلف
  • ضدآب

مزایای کیسه تبلیغاتی پارچه‌ای

اینجا به‌صورت کلی مزایای کیسه تبلیغاتی پارچه‌ای را می‌گوییم تا تمام مطالب را کنار هم ببینید و انتخاب کنید.

  • ساک‌های پارچه‌ای بسیار مستحکم هستند و به‌دلیل نحوه تولید، نمی‌شود آن‌ها را با بار سنگین پاره کرد
  • این کیسه‌ها سازگاری با محیط زیست دارند
  • به‌دلیل قابلیت شست‌و‌شوی ساک‌ها می‌توان از آن بارها استفاده کرد
  • امکان تولید این ساک در انواع رنگ و طرح وجود دارد و ایده‌ها روی این نوع کیسه بهتر اجرا می‌شود
  • ساک‌های پارچه‌ای در ‌مقابل کیسه‌های نایلونی، عمر بیشتری دارند پس مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند

جمع‌بندی

در این مقاله کیسه تبلیغاتی پارچه‌ای و نایلونی را مقایسه و بررسی کردیم. امیدواریم توضیحات ما به شما در انتخاب بهتر، کمک کرده باشد. همین تبلیغ‌های کوچک باعث تغییرات بزرگ در فروشگاه شما خواهند شد. بعد‌از انجام این کار در کسب‌وکار خود منتظر اتفاق‌های خوبی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *