چاپ نایلون تبلیغاتی

نوع نایلون مناسب برای تبلیغات ( راهنمای جامع )

انواع نایلون تبلیغاتی

دیدن نوشته‌هایی که روی یک نایلون وجود دارد توجه اکثر ما را به خود جلب می‌کند و کنجکاو خواهیم شد تا از اطلاعات درج‌شده روی آن مطلع شویم‌. بنابراین، این شیوه تبلیغاتی بسیار رایج و مؤثر است و درصورت انتخاب کیسه مناسب برای تبلیغ می‌توان شاهد بازخوردی عالی بود.

کیسه‌های تبلیغاتی ازنظر طراحی انواع مختلفی دارند که هرکدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند و شناخت آن‌ها برای انتخابی مناسب اهمیت داشته و به کسب‌و‌کار‌ها این فرصت را می‌دهد که برند خود را به‌صورت کاملا موثر به افراد زیادی معرفی کنند.

معرفی انواع نایلون تبلیغاتی و کاربرد آن‌ها

نایلون‌های تبلیغاتی جزء جدانشدنی هر فروشگاهی هستند که مناسب و باکیفیت بودن آن‌ها هم برای مشتریان و هم برای صاحبان کسب‌وکارها مهم است. کیسه‌های تبلیغاتی که طراحی مناسبی داشته باشد سبب راحتی خریداران یک محصول برای حمل وسایل خریداری‌شده می‌شود و برای فروشندگان نیز از این حیث اهمیت دارد که به تبلیغ برند آن‌ها به شیوه‌ای موثر کمک می‌کند.

بنابراین، درصورتی‌که نایلون مناسبی انتخاب شود می‌توان شاهد تاثیر مثبت آن بر بهبود و پیشرفت کسب‌و‌کار‌ بود. به‌صورت‌کلی پلاستیک‌های تبلیغاتی ازنظر طراحی به 4 دسته تقسیم می‌شوند که برای انتخابی راحت‌تر در ادامه به معرفی آن‌ها و کابردی که دارند می‌پردازیم.

نایلون تبلیغاتی دسته موزی

یکی از انواع کیسه تبلیغاتی کاربردی که بیشتر در فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها شاهد آن هستیم، نایلون دسته موزی است که دلیل این نام‌گذاری شباهت دسته‌های آن با کارتن‌های موز است که به‌صورت مستطیلی منحنی است. این مدل از پلاستیک تبلیغاتی معمولا برای حمل کالاهای کم‌حجم و سبک استفاده می‌شود.

چاپ پلاستیک تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی دسته تقویت

نمونه مشابه نایلون‌های دسته موزی که مقاومت بیشتری نسبت به آن‌ها دارند، نایلون تبلیغاتی دسته تقویت است که لایه‌ پلاستیکی اضافه‌ای روی دسته آن تعبیه شده که باعث افزایش استحکام آن شده است. این نوع کیسه‌ها برای حمل محصولاتی که وزن نسبتا سنگینی دارند مناسب است.

چاپ پلاستیک تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی دسته رکابی

قطعا همه ما از نایلون‌های تبلیغاتی دسته رکابی استفاده کرده‌ایم زیرا کاربرد زیادی داشته و جزء پراستفاده‌ترین مدل‌ها به‌خصوص در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند. دسته‌های این کیسه‌های پلاستیکی به بدنه آن‌ها متصل بوده و مقاومت بالایی داشته و برای حمل کالاهای سوپرمارکتی و میوه و تره‌بار بهترین گزینه محسوب می‌شوند. از رنگ‌های مختلفی برای چاپ نایلون رکابی استفاده می‌شود که سفید و مشکی آن محبوبیت بیشتری دارند.

چاپ پلاستیک تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی دسته زنبیلی

کیسه‌های دسته زنبیلی یا دسته‌بندی نیز با ظاهر شیک و جذاب خود انتخابی همیشگی برای تبلیغات کسب‌و‌کار‌های زیادی مانند فروشگاه‌های لباس و کیف و کفش، بوتیک‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوکس‌فروشی‌ها بوده‌اند که ظاهری شبیه زنبیل دارند و بسیار کاربردی هستند.

این نوع نایلون‌ها 2 دسته نواری دارند که با حرارت به بالای کیسه متصل شده و برای افزایش مقاومت دسته‌ها، لایه پلاستیکی ضخیمی در زیر آن تعبیه شده است. علاوه‌بر ظاهر زیبایی که این نوع کیسه‌های پلاستیکی دارند، حمل محصولات مختلف با آن‌ها نیز راحت است.

چاپ پلاستیک تبلیغاتی

انواع کیسه پلاستیکی تبلیغاتی

کیسه‌های پلاستیکی تبلیغاتی 2 نوع نایلونی و نایلکسی دارند و یکی از چالش‌های فروشگاه‌های مختلف، انتخاب مناسب‌ترین نوع آن است که با اطلاع از ویژگی‌ها و مزایای هرکدام و کاربردی که دارند می‌توان بهترین آن را انتخاب کرد که در ادامه با معرفی آن‌ها می‌پردازيم.

کیسه پلاستیکی نایلونی

کیسه‌های پلاستیکی نایلونی با مواد اولیه LDPE یا پلی‌اتیلن سبک تولید می‌شوند، ضخامت بیشتری داشته و جنسی نرم و منعطف دارند و ظاهر آن‌ها مات است. از این کیسه‌های تبلیغاتی برای حمل اجناسی که وزن سبکی دارند استفاده می‌شود و به‌دلیل چاپ‌پذیری بالا مورد توجه و استقبال صاحبان بوتیک‌‌ها و فروشگاه‌ها قرار گرفته‌اند.

  • مزایای کیسه تبلیغاتی نایلونی: ازجمله مهم‌ترین مزایای کیسه‌های نایلونی می‌توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت و حرارت، ظاهر شیک و زیبا، استحکام بالا و انعطاف‌پذیری آن‌ها اشاره کرد.
  • معایب کیسه تبلیغاتی نایلونی: کیسه‌های نایلونی علاوه‌بر مزایای ذکر شده معایبی نیز دارند که حساسیت به نور UV، قابلیت جذب رنگ و قیمت نسبتاً بالا جزء مهم‌ترین ویژگی‌‌های منفی آن‌ها هستند.

کیسه پلاستیکی نایلکسی

کیسه‌های تبلیغاتی نایلکسی معمولا با HPDE یا پلی‌اتیلن سنگین تولید می‌شوند. نایلکس جنس خشک‌تری دارد و نسبت به نایلون شفاف‌تر است و مقاومت و استحکام بالاتری برای حمل محصول‌های مختلف دارد‌. ضخامت کیسه‌های نایلکسی ضعیف‌تر است اما به‌دلیل تحمل وزن بالا و قابلیت کشسانی مورد استفاده گسترده در میوه‌فروشی‌ها و سوپرمارکت‌ها قرار گرفته‌اند.

  • مزایای کیسه تبلیغاتی نایلکسی: کیسه‌های پلاستیکی نایلکس مزایایی ازجمله قیمت مناسب‌تر، مقاومت در برابر آب و تحمل وزن بالا را دارند.
  • معایب کیسه‌های نایلکسی: کیسه‌های نایلکس در برابر حرارت ضعیف‌تر بوده، امکان نفوذ رطوبت را دارند و در برابر مواد شیمیایی مقاومت زیادی ندارند.

انواع کیسه پلاستیکی تبلیغاتی

با انتخاب نایلونی مناسب برای تبلیغات، کسب‌وکارها چند قدم به جلو پیشرفت کرده و برند آن‌ها به افراد زیادی معرفی می‌شود و در نهایت به شهرت می‌رسند اما برای تحقق این اهداف باید نکات مهمی را برای انتخاب کیسه‌های تبلیغاتی در نظر گرفت که مهم‌ترین آن‌ها در ادامه معرفی شده است.

  • چاپ نایلون کسب‌و‌کار‌هایی که محصول‌های گران‌قیمت را عرضه می‌کنند باید باکیفیت باشد و کیسه‌ها ظاهری شیک داشته باشند.
  • کیسه پلاستیکی باید نسبت به محصولی که به‌فروش می‌رسد قیمتی به‌صرفه داشته باشد.
  • درصورتی‌که اجناسی که به‌فروش می‌رسد سنگین باشد، باید نایلونی ضخیم و مقاوم انتخاب کرد و برای محصول‌های سبک نیز کیسه‌های نازک مناسب هستند.
  • برای چاپ نایلون بهتر است که رنگ‌هایی مطابق با لوگو برند یا تم فروشگاه انتخاب شود که وضوح بالایی داشته باشند و باعث ماندگاری در اذهان شوند.
  • نایلون‌هایی که انتخاب می‌شود باید دوخت و چاپ باکیفیتی داشته باشند تا علاوه‌بر حفظ ظاهر زیبا، به‌راحتی آسیب نبینند و محافظ محصولات خریداری‌شده مشتریان باشند‌.
  • بهتر است درصورت فروش اجناس گران و ارزان‌قیمت، 2 نوع کیسه تبلیغاتی تهیه شود و هر محصول را با توجه به قیمتی که دارد در نایلونی مناسب قرار داد.
  • همان‌طور که گفته شد هر نوع نایلونی برای محصول خاصی مناسب است بنابراین، برای تأمین راحتی مشتریان بهتر است که مناسب‌ترین کیسه‌ تبلیغاتی انتخاب شود.
کارخانه تولید نایلون ، نایلکس و چاپ سیلک ، چاپ فلکسو و ... نیک پلاست

جمع‌بندی

یکی از کم‌هزینه‌ترین و موثرترین روش‌ها برای معرفی کسب‌و‌کار و برند، استفاده از نایلون تبلیغاتی است که  می‌توان بازاریابی موفقی را با کمک آن تجربه کرد. کیسه‌های تبلیغاتی تنوع بالایی در نوع و طرح و رنگ دارند و پاسخ‌گوی نیاز همه فروشگاه‌ها هستند‌ و برای حمل محصول و کالاهای مختلفی مانند پوشاک، لوازم‌التحریر، میوه، کالاهای سوپرمارکتی و لوازم شخصی بسیار مناسب و کاربردی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *